Produktendringer

Vi har gjort noen oppdateringer på enkelte av våre produkter. Informasjon blir også sendt direkte til berørte kunder.

 

Møt Webbie!

I forbindelse med at MyWebhost fyller 10 år i 2013, har vi gjort en liten justering i vår profil og lansert nye websider og ny versjon av vårt kundesystem. Samtidig har vi fått oss en maskot som vi kaller Webbie.

Om du ønsker kan du lese mer om Webbie og hvordan han ble til.

 

Økt båndbredde inkludert i colocation

Fra og med 1. juli 2013 inkluderer vi 320GB dataoverføring som minimum for colocation. Tidligere minimumsgrense var 100GB. Det er ingen prisendringer for kunder som har hatt 100GB, samme pris beholdes. For kunder med mer enn 320GB er det noen justeringer. Dette varsles individuelt og gjelder fra 4. august for kunder med løpende avtale. For kunder med avtaletid gjelder endringene fra utløp av avtaletiden.

 

Endrede SLA-nivå for colocation

Fra 1. september er det endringer i våre SLA-nivå for kunder med colocation og dedikert server. For nye kunder gjelder endringene umiddelbart. Endringene gjør at kunder med SLA-nivå 0 ikke lenger har dekningsperiode i helgene, mens dette SLA-nivå nå har fått tilgang til døgnåpen vakttelefon. For å beholde samme dekningsnivå for utrykning i helgene må en oppgradering til SLA-nivå 1 gjøres. Prisen for SLA-nivå 1 er kr. 490,- ekskl.mva per måned. Berørte kunder blir varslet i eget brev.

 

Vi lanserer Utvidet support!

Vi får nesten daglig skryt av vår support med fyldige svar og god responstid. I gjennomsnitt  besvarer vi våre henvendelser i løpet av ca 2 timer, hele døgnet - alle dager - året rundt! Vi har også en svargaranti som gjør at vi garanterer svar innen 12 timer på hverdager og 48 timer i helger og på helligdager. Svarer vi ikke innen fristen refunderer vi en halv månedsavgift for tjenesten som henvendelsen gjaldt!

For kunder som ønsker enda raskere respons og kortere svargaranti lanserer vi Utvidet support. Dette gir en garantert responstid på kun 6 timer samt tilgang til vår kundeservice via telefon i hele åpningstiden til vår chat. Vi prioriterer fremdeles alltid elektroniske henvendelser først, det vil si at man alltid får raskest svar på epost/chat.

Prisen for Utvidet support er kr. 49,- ekskl.mva per måned og tjenesten bestilles fra våre websider.

 

Segregering av partnerkonto

For våre partnere som videreselger våre webhotelltjenester tilbyr nå en tilleggstjeneste for å dele partnerkontoen over flere servere, noe vi har valgt å kalle segregering. Dette kan være nyttig om man ønsker en ekstra sikkerhet i forhold til å begrense eventuelle problemer til kun deler av kundemassen.

Med vår oppetid de siste 3 årene på over 99,96% så er kanskje ikke tjenesten den som vil bli mest etterspurt, men vi har  et ønske om å tilby dette som en ekstra sikkerhet til våre partnere.

Prisen for segregering varierer basert på hvilken partnerkonto du har.

 

Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse