Kundeservice / tilbakering via telefon

MyWebhost prioriterer alltid elektroniske henvendelse før telefonsamtaler. Kundeservice via telefon er også kun inkludert i enkelte av våre produkter. Om du ikke får opp skjermbildene under i MyISP betyr det at ingen av produktene du har registrert på ditt kundeforhold har inkludert kundeservice via telefon.

For å slippe venting i telefonkø kan du via MyISP registrere at du ønsker vi skal kontakte deg på telefon når vi er ledig. Du kan også be om å bli ringt tilbake når du står i kø på 06 345.

Registrering av tilbakering er kun mulig når du er pålogget MyISP.

  1. 1.

    Fra hovedsiden i MyISP velger du "Ring oss" under "Dine siste saker"

  2. 2.

    Under "Ring meg" angir du ditt telefonnummer samt hva henvendelsen gjelder. Klikk "Ring meg"

  3. 3.

    Du får bekreftelse på registreringen. Om du har angitt et mobilnummer får du også en bekreftelse på SMS

Status på tilbakering

Du kan til enhver tid følge status på din tilbakering fra MyISP. Om du har angitt et mobilnummer ved registrering og fikk referansenummer på SMS, kan du også se status fra mywebhost.no/kontakt

  1. 1.

    Fra hovedsiden i MyISP velger du "Kontakt oss"

  2. 2.

    Under "Ring meg" ser du en liste over registrerte tilbakering for ditt kundeforhold. Trykk "Se logg" for detaljer

  3. 3.

    Du ser logg over eventuelle forsøk vi har gjort på å kontakte deg

Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse