Oppsigelse av produkt og/eller domene

For å si opp et produkt eller domene må du være pålogget MyISP.

Dersom du ikke har tilgang til MyISP pga tapt passord, gammel e-postadresse, feilaktig kontaktinformasjon e.l. må oppsigelsen komme skriftlig per prev eller faks. Av sikkerhetsmessige årsaker aksepteres ikke oppsigelse via e-post eller telefon. Dette fordi vi ikke godt nok kan verifisere eier av kundeforholdet via e-post eller telefon.

Faks sendes til vårt faksnummer 815 35 702.
Brev sendes til vår adresse MyWebhost ANS, Postboks 4814 Nydalen, 0422 OSLO

Oppsigelse via MyISP

  1. 1.

    Fra hovedsiden i MyISP velger du "Domener og tjenester"

  2. 2.

    I listen over domener og tjenester klikker du på domenet du ønsker å si opp

  3. 3.

    Klikk på "Mer"-knappen

  4. 4.

    Klikk på knappen "Si opp produkt/domenet"

  5. 5.

    Les informasjonen på websiden som kommer frem. For å bekrefte oppsigelsen skriver du inn kundenummeret ditt i feltet for kundenummer. Dersom domenet også ønskes slettet, må du sette domenet til å utløpe ved å huke av i valget for "Domenet vil bli slettet kort tid etter utløpsdatoen". Dersom du ønsker å beholde eierskap til domenet og kun slettet produktet, vil domenet bli konvertert til et parkert domene (gratis). For å registrere oppsigelsen trykker du på "Si opp produkt"-knappen

  6. 6.

    Du får en bekreftelse på at oppsigelsen er mottatt. Alle oppsigelser håndteres manuelt av oss. Du vil motta en egen e-post til registrert kontaktadresse som bekrefter hvilken dato produktet blir avsluttet. Alle produkt avsluttes ved utgangen av inneværende fakturaperiode

  7. 7.

    Når oppsigelsen er behandlet og bekreftet vil også dato for oppsigelse vises i domenelisten

Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse